kép elhalványodik

2014. december 22., hétfő

#Kritika 82.




Kinézet: Csodálatos. A fejléced precíz, gondos, gyönyörű és még sorolhatnám a számtalan pozitív jelzőt, de félek, hogy nem érnék a végére. A háttér illik mindenhez és tetszik, hogy a rózsaszín és a szürke, illetve azoknak a különböző árnyalatai keverednek ezzel is izgalmassá téve az egész kinézetet. A modulok jól vannak elrendezve, de egy ici-pici hibára hívnám fel a figyelmed, hogy a ezeknek a címei nagybetűvel kezdődjenek. A betűk színe, stílusa és mérete is megfelelő.

Történet: Érdekes. Így hirtelen ezzel a szóval tudnám jellemezni. A történet maga nem rossz és gyönyörűen fogalmazol, de egyből az első bejegyzésben találtam hibát. Ez igazából nem nagy dolog, de szerintem meg kellene említenem, hogy elvileg ott még két kilenc éves gyermekről van szó, de amit mondanak, és ahogy mondják nem igazán rájuk vall, hiszen gondolj csak bele te ennyi idős korodban így kommunikáltál? Lehet, hogy csak én vagyok ilyen, de ha jól emlékszem én akkoriban még nem tudtam ilyen választékosan beszélni. Persze ez nem annyira nagy dolog, hiszen az sem lenne jó, hogyha valami nagyon gyorsan összedobott bevezető lenne, mert akkor biztos nem  olvasnák sokan a történetet. Észrevettem, hogy nagyon hosszú egy-egy rész, ami kifejezetten jó, mert így van ideje az olvasónak beleképzelni magát a történetbe és a szereplők helyébe. Szerintem jó lesz a történet, de még nagyon az elején vagy ezért nem tudok sok mindent előre jósolni.

10/10

Remélem, hogy tudtam segíteni neked bármiben is.

1 megjegyzés:

  1. Drága Szandra!
    A kinézet szépsége Cara-t dicséri, aki egy külföldi oldalnál tevékenykedik.
    A történethez szólva pedig köszönöm a dicsérő szavakat, és ami a bevezető komolyságát illeti: valóban nem beszéltem így ennyi idősen, ahogy gondolom kevesen, viszont a kilenc-tíz éves gyerek is tud érett lenni, ha a helyzet úgy kívánja, és egy barát 'elvesztése' úgy érzem megköveteli ezt a fajta komolyságot. Egyszóval hiába hat furán, én nem szeretnék változtatni ezen, mert így érzem jónak, és biztosan önzően hangzik, de számomra ez a fontos.:)
    Köszönöm szépen, hogy időt szántál a blogra, és hogy megírtad a kritikát :)
    Ölel: Clarissa

    VálaszTörlés