kép elhalványodik

2013. június 30., vasárnap

#Kritika 4.

http://cassy-noticeme.blogspot.hu/


Kinézet: Hááát a fejléc...egy szóval: borzalmas! Túl zsúfolt, azok a halvány körök és a sarokban az a lila vagy rózsaszín minta egyáltalán nem illik oda. A középső kép tetszik Louis-ról, de, ami a háttérben van?? A fele nem is látszik. Ha jól láttam még van ott egy lány is...háát ha az Jerrika akar lenni, akkor jobban ki kéne emelni. Az a fél arcú pasi szerintem teljesen fölösleges és az a másik lány a háttérben a baloldalon, és, amelyiknek csak a hasa és csak a rövidgatyája látszik?? Egyáltalán nem kell oda. Az elrendezéssel semmi bajom. A betűtípus is jó és normálisan el lehet olvasni. Ha szeretnéd küldök linket egy blogról, ahol nagyon szép fejléceket csinálnak. Ha kell a link írd komiba.

Történet: Nagyon tetszenek, azok az idézetek minden fejezet elején. A történet és az alap sztori nagyon jó és, ahogy leírod...valami fantasztikus. Őszintén bevallom, amikor elkezdtem olvasni, alig vártam már, hogy az 1. fejezet végéhez érjek,mert unalmasnak és nagyon hosszúnak találtam. Pár fejezeten keresztül még így ment, de az 5.-től kezdve nem bírtam abbahagyni. Harry és Eleanor?? Ezt a valóságban el sem tudnám képzelni, de ahogy leírtad teljesen magam elé képzeltem őket és megváltozott a véleményem, ahogy a másikról beszéltek tényleg elhittem, hogy szeretik egymást. Nekem egy idő után már kicsit sok volt Zayn viselkedése és, hogy annyiszor összeveszett Jerrikával. Voltak olyan részek, amikor elmosolyodtam vagy épp leesett az állam.pl: El és Harry és ez jó, hogy ha az olvasóidból ilyen érzelmeket tudsz kihozni. Egy nagy bajom van a blogoddal, mégpedig az, hogy már tűkön ülök annyira várom a kövi részt. Amikor volt az a rész, hogy csak az apja tudná megműteni az anyját, de mivel az apja mély altatásban fekszik nem tudja, egyből arra gondoltam, hogy Jerrika fogja megműteni az anyját. Lehet, hogy nem így lesz, de én erre következtettem hirtelen. Louis és Jerrika...Szerintem nagyon aranyosak együtt.

Pontozás: 9/10  Simán megadtam volna a 10 pontot, de sajnos a fejléced nekem egyáltalán nem tetszik.
Ez volt az én szerény véleményem. Remélem egy kicsit, azért tudtam segíteni és megfogadod néhány tanácsom.:)
Puszi:Kármen

Ui: Egy rendszeres olvasóval bővült a blogod olvasóinak száma.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése