kép elhalványodik

2013. szeptember 29., vasárnap

#Kritika 27.

Stay alive
Stay alive

Kinézet: Nagyon tetszik a fejléc főleg, hogy ilyen színváltós. A háttér összhangban van a kinézettel.  Jó, hogy a bejegyzés színe kitűnik. Az elrendezés tetszik, de  a képeket csináld meg egy méretűre, mert így nem néz ki valami jól. Láttam jelentkeztél blogversenyre, azt a képet úgy kellene kiraknod, hogy ne lógjon ki az oldalsávból. A betűtípus teljesen jó, viszont nem mindig  egyezett meg a betű egy-egy bejegyzésnél. Gondolok itt arra, hogy valamikor félkövéren írsz egy részt, valamikor meg nem. Ezektől a kis hibáktól el térve nagyon jól néz ki.

Történet: Meg mondom őszintén, hogy nem olvastam még ehhez hasonlót. Tetszik az alaptörténet és ami a legjobb nem sablonos.( Én is szeretem a Cobra11-et.) Láttam, a fejlődést ezalatt a 17 fejezet alatt, de ez nem elég. Az elején nagyon gyorsan történt minden, de ezt a vége felé egyre jobban kifejtetted. Én még most is azt mondom, hogy sokkal jobban írd le az érzelmeket és bontsd ki a cselekményt. Térjünk át a helyesírásodra. Néha-néha van egy kisebb betű tévesztésed és valamikor rosszul ragozol.  Olvastam, hogy az ezzel helyett evvel-t illetve az azzal helyett pedig avval-t írsz. Ezeket feltétlenül javítsd ki. Vannak szóismétléseid nem nagyon gyakran. de azért van. Azt ajánlom, hogy keress vagy a neten vagy találj ki  magadtól szinonimákat az adott szóról. Ha ezeket betartod biztosra veheted a sikered.

8/10
Remélem megfogadod a tanácsaim vagy csak egy részét..

1 megjegyzés: