kép elhalványodik

2013. szeptember 23., hétfő

#Zeneajánló

Sziasztook!:)) Most van egy kis időm,így hozok nektek pár zenét.:))

#5 Seconds Of Summer - Wherever You Are



Az első egy nagyon aranyos klip,de a zene az valami hihetetlenül jó.Már csak azért is,mert hallható benne az élő hangszer.(dob,gitár,bassz.gitár) Luke hangja imádni való,akárcsak Mike-é,Calum-é és Ash-é is.:)) Ők az első számú kedvenc bandám a pop téren.:) 0:28-nál Mike valami eszméletlen aranyos!!:DD Ezek a srácok rohadtul tehetségesek és bármit,de tényleg bármit megadnék azért,hogy találkozhassak velük!:)♥ Ma töltötték fel a hivatalos 5SOS YouTube oldalra(pontosabban Luke).




#Linkin Park - What I've Done






Nos, a második klip az eltérőbb,mint az előző.Itt szembesülhet az ember azzal,hogy mit művel a világgal.Ezt a klipet kb 6-7 éves koromban láttam először,de már akkor is felfogtam(értelmes gyerek voltam.:D ),hogy miről szól az egész.Megfigyelhetitek,hogy benne van tényleg minden rossz,amit az emberiség művel.A háborúk,a rengeteg autó,a nagyvárosok,a gyárak,az erdők irtása,a rengeteg szenny,ami a vizekbe kerül és ez eléggé elszomorító.Nem tudom,hogy ti hogy vagytok vele,de én ezután meggondolom,hogy eldobom-e a szemetet vagy nem.Ez a szám elég nagy hatással van rám,és remélem rátok is.






#No Thanx - A fekete nap gyermekei







Aki most 6-7-8 éves,az már nem hiszem,hogy emlékszik rájuk,de én és a barátnőm óriási No Thanx fanok voltunk.Folyton arról álmodoztunk,hogy egyszer majd ő lesz Erik (az énekes),én meg Olivér ( a basszusgitáros) barátnője.Szép is volt.:)Sajnálatos módon a banda feloszlott.Illetve Erik kilépett a zenekarból, a többiek pedig új énekes után kutattak.Találtak is egyet,kiadtak egy lemezt,ami a Se kép,se hang címet viselte és azóta semmi hír róluk.Imádom ezt a számot és ha újra összeállnának,akkor imádnám őket is.:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése