kép elhalványodik

2013. november 15., péntek

#Kritika 45.

Harc a szerelemért

Kinézet: Borzalmas. A fejlécedet nem is fejléc. Ez csak egy kép rászerkesztve a blog címével. Javaslom, hogy rendelj egyet vagy itt a blogon vagy egy másik design-es oldalon, de feltétlenül cseréld le. A háttér egyáltalán nem illik sem a történethez, sem a kinézethez. Az a baj, hogy mozaikos, ZÖLD mikor az egész blogod a rózsaszín és a fekete szín képviseli. Az összhatás nem a legszebb látvány nyújtja és manapság egy olvasó a kinézet alapján is sok következtetést von le. A sablon cseréld le, mert ez förtelmes és a színeket is jobb lenne megváltoztatni valami másra. Az elrendezés üres, lapos és unalmas. A chat jó ötlet, de nem látom értelmét, mert nem sokan írnak oda, és aki ír is csak rosszat. A rendszeres olvasók modul címe külön van és hosszú ó a második. Rakhatnál ki képeket vagy saját bloglistát esetleg egy rövid összefoglaló jellegű szöveget. A betűk típusa, mérete és színe. Hol is kezdjem? Először is az összeset változtasd meg valamilyen egyszerűbbre és azt ajánlom, hogy minden legyen megegyező, mert ránéztem a blogodra és  kiszúrtam egyből 3 féle betűtípust. Válassz olyat, ami megformálja az ékezetes betűket is és jól is mutat. A 'fejléced alatti szöveg nagyon nagy és felesleges. Ha mindenképpen meg akarod tartani, rakd a modulokhoz. A részek elég rövidek. Próbálj meg hosszabb, tartalmasabb részeket írni. A szöveg színe lehetne inkább fekete és akkor a hátteret is sokkal világosabbra kellene cserélned. Lehet jobban járnál, ha egy teljes blogátalakítást kérnél valakitől. Sokkal egyszerűbb lenne és időt is spórolhatnál. 

Történet: Amit észrevettem legelőször, hogy nagyon sok smiley-t írsz. Nem kell, mert ezzel nem lesz jobb a történet és nem is leszel sokkal menőbb. Szerintem hanyagoljad ezeket egy blogban, mert nem oda való. A történet igazából jó lenne, de unalmas, sablonos és rosszul megfogalmazott. Már a prológusnál megzavarodtam és elvesztettem a fonalat. A betűtípus miatt sokszor nem láttam, hogy hol van vessző és, hogy hol van pont. Mivel csak egy szereplőt mutattál be, csak róla tudok mondani véleményt. A név és a kor oké, de minek az, hogy hány kiló és milyen magas. Aztán a leírásban a lányról kellene írnod, hogy milyen a természete vagy a stílusa vagy miket szeret, és stb. Térjünk át a részekre. Minden hirtelen és gyorsan történik. Nem fejted ki az eseményeket nem írod le részletesen, amit én hiányolok. Találj ki valamilyen egyedi cselekményt, hogy ne legyen a sablonos kategóriába sorolható. A helyesírásodon van mit csiszolni. Szerintem olvass nagyon sokat és ellenőrizd le minden egyes közzététel előtt a bejegyzésed. Ha valamiben nem vagy biztos nézz utána az interneten. Nem bántásnak szántam semmit sem, de ez az igazság és szerintem Te az őszinte véleményemre vagy kíváncsi és nem ezekre az átlátszó 'nagyon jó', 'folytasd' és hasonló jelentésű hazugságokra.

4/10
Remélem, megfogadod a tanácsaim vagy csak egy részüket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése