kép elhalványodik

2013. november 29., péntek

#Kritika 47.

Végtelenül

Végtelenül

Kinézet: A fejléc jó lenne, ha a betűtípus más lenne, mert ez egyáltalán nem jó. Valamint nem is látszik a cím alja, mert le lett vágva. Ezen kívül szép, egyszerű és nekem alapból tetszenek az levágott aljú fejlécek csak, ahogy az előbb is említettem a cím nem jó rajta. Javaslom, hogy készíts vagy kérj újat. A háttér jó összhangban a fejléccel és a bejegyzés hátterével is. Az elrendezés jó, de én hiányolom a blogarchívumot. Azt is megértem, ha külön menüpontba rakod a fejezeteket csak először nem tűnt fel, hogy te így oldottad meg. A modulok címét nagyobbra és egy kicsit feltűnőbbre kellene állítanod. Oldalt azt az "Online" modul teljesen feleslegesnek tartom nincs rá szükség. A cursor egyáltalán nem tetszik nem illik a blogodhoz. Cseréld le, hogy témában vagy színben jobban menjen a bloghoz. Ha nem találsz megfelelőt, akkor esetleg használhatod a hullócsillagos egeret is vagy maradhat az alapértelmezett. A betű típusa, mérete és színe megfelelő és a fejezetek is elég hosszúak.

Történet: Érdekes. Nem olvastam még hasonlót. Az alapsztori jó, nem sablonos és nem unalmas. Az már más téma, hogy a fogalmazásod nem a legjobb. Ahogy olvastam észrevettem, hogy nem részletezel nagyjából semmit. Az összes cselekményt, történést és bármilyen érzelmet ki kell fejteni. Nem kell litániákat írni, de azért mégis jobb, ha ismerteted az olvasóiddal, hogy milyen hangulata van annak az egész résznek illetve részletnek. Van, hogy több egymás követő mondatból lehetne csinálni egy egész, kerek, és szép részletet, de Te ezt egyszerű pár szavas mondatokra bontod. Még egy fontos hiba, amin javítani kellene, hogy elég sokszor ugrálsz a különböző időkben. Észrevettem, hogy az egyik bekezdés elején múlt időben beszélsz, majd nem sokkal később már jelen időben írod le a párbeszédet. Ezekre a fogalmazási hibákra nagyon figyelj oda, ha el akarod nyerni az olyan olvasók figyelmét, akik tényleg nagyon kevés blogot olvasnak, mert mindig találnak valami apróságot. A helyesírásod annyira nem rossz néha vannak kisebb elütések, de ezek alig észrevehetőek. Mindent egybe vetve jó blog lehet a tiéd, ha kijavítasz mindent vagy legalább megpróbálod.

7/10
Remélem, megfogadod a tanácsaimat vagy csak egy részüket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése