kép elhalványodik

2013. november 8., péntek

#Zeneajánló

#Avenged Sevenfold - Bat Country



Imádom ezt a számot,csak azért tettem első helyre,és ha esetleg meghallgatjátok,akkor ajánlom 2:52-nél a gitárszólót.Az valami ajlkhfkjd  *----* Syn Gates valami Isten,akárcsak Matt Shadows.:DDD♥ Nincs több hozzáfűznivalóm!:D Hallgassátok! ;)

#One Direction - Story Of My Life



Csak azért,hogy ne csak én élvezkedjek a számokon..:')) Mint sokan tudjátok,kijött a 1D új klipje is,amiben régi családi fotókat mutatnak,majd ugyanabban a felállásban a jelent is mutatják.A klip az viszonylag jó,viszont a szám nekem nagyon nem jön be,de biztos nekem van szar ízlésem és csak én vagyok képtelen ezen sírni.. 


Ennyi lett volna mára.Legközelebb újra jelentkezem és új számokat hozok!:)) Remélem tetszeni fognak!!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése