kép elhalványodik

2014. október 18., szombat

#Kritika 76.

Good Girl or Bad Girl


Kinézet: Csodálatos. A fejléced harmonizál a háttérrel és az összes színnel. A barna nem túl sok, éppen megfelelő mindennek a színe. Az elrendezés jó és a betűkkel is minden a legnagyobb rendben van. Sajnos nem tudok belekötni semmibe a kinézet így jó, ahogy van.

Történet: Olvastam már ilyen maffiás blogokat, de a tiéd más. Lehet azért, mert a te egyéniséged van benne, és hogy nagyon szépen leírtad az egészet. Előbbi mondatomból szerintem sejtheted, hogy egyszerűen, de nagyszerűen fogalmazol. Mindent szépen leírsz, kibontod a részleteket, illetve teljesen átadod az olvasóknak az érzelmeket, ami nagyon, de tényleg nagyon pozitív dolog. A helyesírásod is jó, csak egy-két helyen találtam elütést, de senki sem tökéletes én is vétek hibákat, így ez még teljesen elfogadott, legalábbis nálam nem okoz akkora problémát az ilyen.

10/10

Remélem, örömet tudtam neked szerezni és segíteni is a továbbiakban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése