kép elhalványodik

2014. október 31., péntek

#Kritika 78.




Kinézet: Varázslatos. Nekem nagyon tetszik a fejléced is és az egész úgy egyben. Minden passzol egymáshoz, a színek meg minden. Az elrendezés jó, de én az "alappillér" modult legfelülre raknám és utána a többit. A betűk színe, típusa és mérete is megfelelő.

Történet: A sztori szerintem jó, de hol van a prológus? Ez azért hiba, mert így nem vezetsz be minket, olvasókat a történetbe, hanem egyből a közepébe csapsz. Én személy szerint tudom mi az a Gossip Girl, de ennyi nem is néztem meg, meg semmi ezért fontos a bevezető. (Lehet, hogy én vagyok az egyetlen, aki ilyen, de ez van.) Viszont a fogalmazásod kárpótol szinte mindenben. Nagyon szépen leírsz, kifejtesz, illetve érzékeltetsz mindent az olvasókkal. A helyesírásod, sem rossz, de néhány helyen elütéseket véltem felfedezni, amik nem akkora hibák, de azért említésre méltók. A részek elég hosszúak és látszik rajtuk, hogy sokat dolgozol velük, hogy biztosan tökéletes legyen.

9/10

Remélem tudtam segíteni és azt az egy pont levonást is csak a bevezető hiánya miatt adtam, de nekem az igenis fontos.



1 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm, nagyon jólesnek ezek a szavak! A desing nem az én érdemem - huh, de jó is lenne! - hanem a neverlandblog desing egy csodálatos szerkesztőjének műve, Sofié. Ezért minden szép szó őt illeti.
    Prológus? Ne haragudj ezért, de a történetemhez én fölöslegesnek ítéltem a prológust, hiszen még az első fejezet előtt írtam egy Gossip Girl c. bejegyzést, amiben leírtam az alapokat. Kérlek, ne támadásnak vedd, de ha prológust írtam volna, az Párizsban kezdődött volna, amivel még jobban megkutyultam volna a történet szálait; kronológiailag teljesen másképp történt volna minden, amit nem akartam... Szóval, így szerintem magamat is megkíméltem egy durvább agytornától, és az olvasókat is, ez az indok, amiért nem lett prológus. (Ahhoz képest, hogy nem állt szándékomban magyarázkodni...?;D) Köszönöm, hogy ilyen gyorsan megírtad ezt a kritikát, nagyon örültem neki!

    Lala

    VálaszTörlés