kép elhalványodik

2013. augusztus 11., vasárnap

#Kritika 20.


Secret moments {Cory Monteith emlékére}
Kinézet: Hát a fejléc kétes gondolatokat ébreszt bennem. Tetszik is,meg nem is. Én valahogy Cory-t nem oda raktam volna, és nem is ezt a képet. A blog külsejéről nem nagyon tudok mit mondani hisz nem te készítetted(mondjuk a fejlécet sem),de az elrendezés és a az egész külső jól passzol.

Történet:Nem nagyon fedeztem fel benne helyesírási hibát, aminek nagyon örülök, hisz rengeteg, olyan blog van, ahol erre egyáltalán nem figyelnek. Magáról a történetről nem nagyon tudok mit mondani hisz még csak a prológus van fent,de tetszik, ahogyan írsz. Minden kis részletet kiemelsz, minden gondolatot,érzelmet és ez nagyon jó. Annak külön örülök, hogy Cory-s blog, hisz biztos, hogy van több is, de Én még eggyel sem találkoztam. Ügyes vagy, így tovább!

Pontozás: 10/9 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése