kép elhalványodik

2013. augusztus 29., csütörtök

#Zeneajánló.

Sziasztok!:) Újra itt vagyok három elég jó kis számmal.:)

The Misfits - Dig Up Her Bones

Az első egy számomra elég jó előadó,a Misfits. Ezt azoknak ajánlom,akik nem félnek este a sötétben,valamint akik bírják a punkrock és a goth zenéket.:) A Misfits tulajdonképpen horror punk.(ahogyan azt a klipben is láthatjátok). Aki ezt a klipet nem tartotta elég félelmetesnek,annak ajánlom a Scream című számukat is.:) Garantált félelem.:D  Szóval itt is van :


The Killers - Mr. Brightside

A második számot egy nagyon jó előadótól hozom.:) A Killers számok nem állnak annyira közel a szívemhez,mint a Misfits-é,de szeretem őket.:) És azt hiszem,hogy ez az egyik kedvenc számom tőlük.:) Ezt az egyik barátnőm segített kiválasztani,ezért is ajánlom elsősorban neki.:) A klip is elég zavaros,mint a legtöbb Killers klip,de szerintem nagyjából érthető.:)




Blink 182 - Dammit

A harmadik és egyben utolsó szám egy jó kis pörgős punk zene. Mint az első zeneajánlómban is láthattátok,én nem fogok csöpögős,disco,techno és ilyen sablonos zenéket hozni. Én inkább a régi slágereket elevenítem fel.Az együttest a nagybátyám mutatta egyszer.A First Date című számukkal szerettem meg ezt az együttest. Szerintem ez olyan szám,ami még azoknak is tetszik,akik egyébként a romantikus,folytonos szerelemről éneklő előadók számait kedvelik.Na jó,talán nem,de mindenesetre legalább hallgassátok meg,aztán hátha.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése