kép elhalványodik

2013. július 22., hétfő

#Kritika 14.



Kinézet: Tetszik a fejléc csak nem illik a háttérhez. A fejléc élénk színű a háttér pedig kicsit szürkébb rózsaszín.Azt ajánlom inkább cseréld le. Tetszik ez a bajuszos egér. Eddig a történet alapján nem úgy tűnik,hogy csak egy lány a főszereplő. Szerintem Diana-ról és Brad-ről is rakhatnál oldalra képet.

Történet: Uncsi...Teljesen átlagos. Leírod a hétköznapokat, amit mindenki ismer, mondjuk jól írod le. Néha sőt sokszor kis betűvel kezded a mondatot, erre nagyon figyelj. Szépen, érthetően és részletesen írod le, de vihetnél bele egy kis izgalmat. Túl sokszor szerepel benne az átlagos szó, mondjuk ezzel a szóval tudnám jellemezni a blogot. Ügyesen írsz csak pörgesd fel a történetet.

Trailer: Nem tetszik. Szintén túl sokszor írod le benne az átlagos szót és kb. ugyanazt leírod,amit már a történetből megtudhattunk. Túl sok a szöveg benne és kevés a kép, pontosabban 1 kép van. Szerintem Én nem olvasok valami lassan, de valamelyik résznél meg kellett állítanom a videót, mert nem tudtam elolvasni.

Pontozás:5/10
Ez volt az Én szerény véleményem. Remélem megfogadod néhány tanácsomat vagy legalább átgondolod.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése