kép elhalványodik

2013. július 5., péntek

#Kritika 5.


Please, play me fair

http://saythatyouaremine.blogspot.hu/

Történet: Az alapsztori jó, nem sablonszöveg. Nagyon jól írsz. Normálisan megfogalmazod a mondatokat a cselekményt jól kibontod. Teljesen át lehet érezni a helyzeteket. Helyesírási hibákat nem találtam. Nagyon nem tudok semmibe seb elekötni csak abba hogy nem fogsz minket megvárakoztatni a következő résszel olyan sokáig. Kíváncsian várom mi lesz az írói pályafutásával a barátságával és hogy mi lesz a szerepe a One Directio-nak..

Kinézet: Szerintem minden rendben van. A lila szín szerintem nagyon jó főleg hogy lefele egyre jobban sötétül. A minta a háttérben nagyon tetszik. Nem tudok pontos okot mondani a fejlécre, de nekem valahogy furcsa. Az elrendezés is nagyon tetszik..

9,5/10
Remélem megfogadod a tanácsom vagy csak egy pici részét..
Puszi: Szandra

2 megjegyzés:

  1. wow, köszönöm!:) a fejléc a saját művem, kicsit büszke vagyok rá:D, bár tudom van hova fejlődni:) xxS

    VálaszTörlés
  2. Szivesen. Lehetsz is büszke magadra én nem biztos hogy megtudtam volna csinálni...

    VálaszTörlés