kép elhalványodik

2013. október 11., péntek

#Kritika 32.


Élve vagy Halva
Élve vagy Halva


Kinézet: A kinézet összesítve nem rossz, de nekem annyira nem tetszik. Kezdjük a fejléccel. Először Harry fejébe belelóg az a füstszerű valami. Aztán vagy színes, vagy fekete-fehér színű legyen, mert ez így nem a legjobb, hogy keverve van a kettő plusz nem értem miért van a blog címe alatt egy szem. A háttér jó, viszont  a bejegyzés alatti hátteret megváltoztatnám olyan színűre, hogy összhangban legyen az egész külső. Az elrendezés tetszik, de a blogarchívumot feljebb raknám és a bevezetőben sokkal feltűnőbbre színezném azt a két kiemelt szót. Tetszik, hogy van menüsor, chat és, hogy a cursor ilyen hullócsillagos.

Történet: Egy ilyen blogot sem olvastam. Nem az az unalmas sablonos történet. Sok mindenbe nem tudok beleszólni. Rendesen leírjátok, hogy mikor mi történik vagy, hogy mikor mit érez az a személy, akinek a szemszögéből nézzük a történetet. Mivel ketten írjátok, felváltva a részeket rá tudtam jönni, hogy más-más szemszögből írtok. Én oda biggyeszteném a fejezetek elejére legalább a neveket. A helyesírásotok jó, de előfordulnak a betű elütések. Ezekre nagyon figyeljetek oda és olvassátok át többször a leírt  szöveget, hogy biztosan ne legyen benne hiba.

9/10

Remélem, megfogadjátok a tanácsaim vagy csak egy részüket.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése