kép elhalványodik

2013. október 9., szerda

#Zeneajánló

Sziasztok!!:)) Ismét itt vagyok pár számmal.:)) Az ízlésem még mindig a régi,úgyhogy aki (feltételezem),hogy meghallgatja a zenéket,amiket kiteszek,az most sem fog csalódni.:DDD Annyiban fog eltérni,hogy rock zenéket hozok ugyan,de lassúakat,úgyhogy remélem ez tetszeni fog több embernek is.:)

#Bruce Dickinson - Tears of the Dragon.




Az első szám,amit hozok,az Iron Maiden énekesétől van.Anyukám mutatta ezt,és én amikor először meghallgattam,egyből beleszerettem.:)Komolyan,ez egy nagyon szép dal és ajánlom mindenki számára!:))


#Metallica - The Unforgiven




Gondolom a Metallicáról már mindenki hallott.Esetleg James Hetfieldről is.(?) Van egy ismert számuk a "Nothing Else Matters".Először azt szerettem volna betenni,de végül ennél döntöttem.Kötelező meghallgatni.:))

#Avenged Sevenfold - Dear God



Ez az a szám,amit ha meghallok,akkor el kéne tekernem róla,ugyanis az ex barátom mutatta először és akkor imádtam.Igaz,hogy ha meghallom,ő jut róla eszembe,de képtelen vagyok arra,hogy ne hallgassam meg,mert valami iszonyat jó.Komolyan.:D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése