kép elhalványodik

2013. október 18., péntek

#Kritika 36.

A vég 

Kinézet: Nem rossz bár én a fejlécben annyit megváltoztatnék, hogy a két főszereplő arcába ne legyenek benne a háttér vonalai. Az egész bloghátteret kicsit egyszerűbbre csinálnám és akkor a fejléced jobban ki lenne hangsúlyozva. Tetszik a modulsáv és benne a bevezető is, viszont nem láttam blogarchívumot. Szerintem rakd ki, hogy könnyebben, megtalálhatóak legyenek majd a fejezetek. A betű típusa, mérete, színe jó ezekkel nem kell semmit sem csinálnod. Aztán a chat nagyon jó ötlet, de nem látszik az üzenet, mert beleolvad a háttérbe. Mivel alapból a piros, a fekete és a szürke színek uralkodnak, az egész kinézetben valamilyen pirosas árnyalat kellene a chathez is. Tetszik a menüpont és, ha te úgy gondoltad, hogy a 'Sebek' cím alá töltöd fel a részeket így is megfelel. Jó, hogy minden menüpontnak vagy modulnak sajátos a blog témájához kapcsolódó nevet adtál.

Történet: Tetszik, mert nem sablonos, egyedi és kreatív. A fogalmazásoddal minden rendben teljes mértékben kifejtesz mindent, de valamikor értelmetlen a mondat. Ez a bevezetőből van:

 Látja, mikor jön el a vég, mikor halnak meg szerettei, s hogy. De van még valami a pakliban.

Lehet, hogy én vagyok nagyon értetlen, de egyszerűen nem tudok rájönni, hogy a kijelölt helyre kell-e még valami vagy direkt van így. Ettől eltekintve nagyon ritkán van egy-egy betű elütési hibád. Nagyon jó kis blog lesz, ha ezeket az apróbb hibákat kijavítod.
 

9/10

 
Remélem, megfogadod a tanácsaim vagy csak egy részüket.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése