kép elhalványodik

2013. október 30., szerda

#Kritika 43.

Sziasztok! Engem ért az a megtiszteltetés, hogy a 100. bejegyzést közzétehetem. Remélem eddig mindenki meg volt elégedve mind hármunk munkájával és továbbra is adtok munkát nekünk. Nem is jártatom tovább a szám.
Puszi: Szandra

Sophie Taylor világa

Sophie Taylor világa

Kinézet: Nagyon tetszik, mert szépen kidolgozott és rendesen el van rendezve rajta minden. A fejléc, a háttér és a szövegek színe összhangban van. Minden információt kiraksz és az elrendezéssel is minden a legnagyobb rendben. Tetszik, hogy van chat és menüsor is. A betűk mérete, színe és típusa megfelelő, nem kell változtatnod semmit.

Történet: Nagyon szépen írsz, ezt már az első résznél észrevettem. Nem sablonsztori és nem is unalmas, úgyhogy nekem elnyerte a tetszésemet. Helyesírási hibáid nincsenek. A fejezetek elég hosszúak, így ezen sem kell változtatnod.

 10/10

Mivel nálad nem tudtam belekötni semmibe, ezért nem tudsz megfogadni semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése