kép elhalványodik

2013. október 13., vasárnap

#Kritika 35.

My Diary :)


Kinézet: Nem akarlak megbántani, de a kinézet borzalmas. A fejlécen a képek pixelesek és ez egyáltalán nem szép. Szerintem nem kellene a fiú főszereplők képét ennyire átlátszónak csinálni, mert így a háttér vonalai belelógnak a fejükbe. Aztán a felirat is nagyon furcsa. A háttér nem rossz, de nem illik az egész bloghoz. Nagyon sok a virág inkább valami egyszerűbb ütősebb hátteret kellene varázsolnod ez helyett. Az elrendezés jó, de az a fordító nem kéne szerintem teljesen felesleges. Tetszik, hogy raktál ki a szereplőkről képet csak, hogy mindegyik különböző méretű. Ezeket ajánlom, hogy cseréld le rendezett képekre.(akár itt az oldalon is kérhetsz.) Chat is jól jönne, hogy könnyebben elmondhassák a véleményüket az olvasók. A cursor szerintem cseréld le valami sokkal a történethez kapcsolódóra vagy ilyen hullócsillagosra. Tetszik menüsor, és hogy sok kép van a bejegyzésedben, de nem kell minden részben ruhaösszeállítás. 1-2 kép oké, de 3-4 esetleg 5-6 az már túl sok. A szöveg hátterét a helyedben biztos, hogy megváltoztatnám, mert ez így nagyon sablonos. A szöveg színe sem tetszik meg, hogy a párbeszédeket ki emeled. Szerintem egy egyszerű fekete szín más betűtípussal, sokkal jobb lenne.
                                                       

Történet: Nem olvastam még hasonlót. Nem sablonos, de egy kicsit unalmas. Ki lehet következtetni, hogy mi fog történni. 4 fejezet van még és lehet, csak azért gondolom így. Aztán egy   részben két különböző fiú is megcsókolja. Szerintem ez nagyon gyors. Kicsit több történést vihetnél bele. Én hiányoltam a prológust vagy bevezetőt. Így is jó, hogy a fejléc alatt írtad le csak egy picit belekavarodtam viszont ha részletesebben leírnád, lehet nem történt volna ilyen. Még itt vannak a szereplők is ugye külön menüpontban. Le kéne írnod, hogy mégis milyen személyiségük van és, hogy kinek a kicsodája meg egyáltalán mi a nevük,(teljes névre gondoltam) mert így, hogy csak felsoroltad azt a 19 képet egy keresztnévvel nem nagyon tudjuk meg ismerni őket. A helyesírásod rendben van azzal nincs semmi bajom.

6/10

Remélem, megfogadod a  tanácsim vagy csak egy részüket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése