kép elhalványodik

2014. január 5., vasárnap

#Interjú 1.

Sziasztok meghoztam az első interjút a blogra, amit Jessie Water-rel és Magyar Sandy-val  készítettem.

 1.     Mióta írsz blogokat??

JessieMár régebben is elkezdtem írni Sandy-val, de annak nem lett nagy sikere ezért kitöröltük. Aztán jött ez a blogötlet és elkezdtük, hátha ennek nagyobb sikere lesz.

SandyHát igazából úgy augusztus körül kezdtem el írni, de elsőnek nem a bloggerbe és ott pedig nem jártam sikerrel utána pedig áttértem a bloggerbe és azután kezdődött el igazán a blogolásom.


2.      Miért kezdtél el írni?


JessieÉn mindig is az a visszahúzódó csendes lány voltam/vagyok és nagyjából csak az írásban tudok rendesen kibontakozni. Na meg persze már általánosban is vonzott az írás.

SandyMint ahogy mondtam augusztusban elkezdtem olvasni egy blogot (a Five Ways-t) és nem tudtam abbahagyni utána ezt megmutattam a barátnőmnek is és kitaláltuk hogy milyen jó lenne ha mink is írnánk egy blogot, persze az a blogunk nagyon rossz lett ezért már ki is töröltük de utána rájöttünk mindenre, hogy a blogoláshoz egy kis érzelem és jó fogalmazás kell.

3.      Mi inspirál egy- egy fejezet megírásához?


JessieElsősorban a zenék. Pl. az érzelmes esetleg szomorú részekhez olyan hangulatú zenét választok legtöbbször ilyenkor a Strong-ot vagy a Right Now-ot szoktam választani.

SandyIgazából a fejembe folyamatosan jönnek az ötletek, elég ha keresztül megyek egy élményen pl.strand, filmezés. Vagy annyi is elég hogy kimegyek a városba és leülök a padra ott pedig nézem hogy mi történik az emberek közt.


4.      Függ a hangulatodtól egy rész hangulata?


Jessie Igen. Nehezen tudok egy részt úgy megírni, ha nem használom fel közben a saját hangulatom. Ha szomorú vagyok akkor általában szomorú részt szoktam írni.

SandyHát én sosem írok egy új bejegyzést úgy hogy szomorú vagyok, inkább kivárom még minden rendben van. De mivel az én blogom alapból szomorú blog ezért egy új bejegyzés előtt egy rövid ideig hallgatok lassú zenéket így áttudom venni a szereplő érzéseit.


5.      Szoktál a saját életedből kivenni részleteket illetve egy szereplőt úgy megformázni, hogy néhol  észrevehető legyen a Te tulajdonságod is?


JessieHát... Előfordulhat, hogy kiveszek részleteket az életemből, de ennél a blogunknál nem igazán fordul ez elő. A szereplőket illetve meg nem igazán lehet észre venni a saját tulajdonságomat. 

SandyIgen, szoktam például az egyik blogomat úgy írom hogy az egész az én szerelmi csalódásomról szól, csak más szereplővel aki persze az én tulajdonságaimmal van felruházva.


6.      Egy bloghoz elengedhetetlen a hibátlan írás. Mivel vagy hogyan fejlesztetted a  helyesírásod?


JessieHelyesírást illetve nem nagyon fejlődtem inkább csak a piros hullámos vonalak nézem. Persze azért nem vagyok az a nagyon helytelen író, de még a vonalak is tévedhetnek, és én is tévedhetek.

SandyFilmeket nézek és olvasok az én blogomnak megfelelő érzésű blogokat amik népszerűek vagy akár elolvasok egy régen élt embernek az írását, pl. Petőfi.


7.      Milyen fajta blogokat szeretsz írni és olvasni?


JessieNagyon szeretek Sci-fi-ket írni és olvasni meg persze 1D-s blogokat. Ezért a két fajtáért vagyok nagyon oda, de persze szívesen olvasok illetve írok olyan blogokat is amelyek a való életről szólnak One Direction nélkül.

SandySok félét, különösen nem szoktam megmondani hogy ez a blog mondjuk szerelmes legyen. Ha megnyitok egy új blogot elsőnek megnézem a kinézetét majd beleolvasok és ha tetszik akkor bekövetem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése