kép elhalványodik

2014. január 3., péntek

#Kritika 52.

A hírnév

A hírnév

Kinézet: Tetszik. A fejléced szépen kidolgozott és egyáltalán nem zsúfolt viszont én szívem szerint nem csak a szereplőkről raktam volna rá képet, hanem olyanokat is, amik jellemzik egy picit a blog történetét. Ennek ellenére gratulálok a készítőjének nagyon jó lett. A háttér illik az egész kinézethez és a színek is rendben vannak. Az elrendezés annyira nem rossz, de én nem ebben a sorrendben raknám őket. Először raknám a 'Történet' modult, majd a blogarchívumot (ez neked nincs, de fontos lenne, hogy kirakd, mert így az olvasóid is könnyebben megtalálnák a bejegyzéseket), aztán az információkat és szépen sorban a többit. Az oldalakat én inkább a fejléc alá tenném. A betűk mérete, színe és típusa megfelelő.

Történet: Egyedi és nem sablonsztori, de annyira nem jó. A történettel tényleg semmi bajom, viszont ahogy megfogalmazod nem tetszik. Azt javasolnám, hogy a jelen idő helyett használd a múlt időt. Aztán szétszedsz néha egy hosszabb mondatot kettő kisebbre. Itt egy példa mindegyikre úgy ahogy Te írod és úgy ahogy Én írnám:
Te:
Reggel elképesztően fáradtan kelek fel a telefonom csörgésére. A képernyőn James neve villódzik. Kissé idegesen ugyan, de felveszem.
Én:
Reggel elképesztően fáradtan keltem fel a telefonom csörgésére. A képernyőn James neve villódzott és kissé idegesen, de felvettem a készüléket.

Hiányoltam a prológust és a szereplők bővebb leírását is. Láttam, hogy azt írtad, hogy az első fejezet az ilyen bemutató illetve bevezető rész lesz, de mégsem sikerült olyanra. Én a leírás alatt nem azt értem, hogy egy-egy mondatban leírd, hogy kinek a kicsodája az a személy, hanem egy kicsit bemutatod őket. Például ismerteted velünk a szereplők teljes nevét, foglalkozását, korát és egy rövid összefoglalást az eddigi életéből illetve, hogy milyen személyiségű az adott alany. A prológus meg ugye az egész történetet foglalja össze. Ezeket utólag betudod pótolni, ha egy külön menüpontot hozol létre számukra. A fogalmazásodban egyetlen egy hiba van az pedig az, hogy nem fejted ki annyira a cselekményt és az érzelmeket, amennyire kéne. Kicsit részletesebben leírod és máris máshogy néz ki az egész. A helyesírásod jó nem találtam benne hibád. Mivel még nagyon az elején vagy ezeket kitudod javítani nagyon rövid idő alatt.

7/10

Remélem, megfogadod a tanácsaimat vagy csak egy részüket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése