kép elhalványodik

2014. január 4., szombat

#Kritika 54.

http://thedramionestory.blogspot.hu/
The Dramione STory

Kinézet: Mikor először megpillantottam a fejlécet azt gondoltam, hogy nem is olyan rossz, de aztán jobban megnéztem és rájöttem, hogy annyira nem is jó. Csak a foltok miatt nem tűnik annyira üresnek és tudom, hogy jól néz ki az ilyen ''szaggatott'' szél de ez így nem a legjobb. Úgy az egész kinézettel nincs semmi bajom a háttér,a sablon és a modulok is jók.

Történet: Hát őszintén szólva nem vagyok a Harry Potter történetek szerelmese, csak láttam a filmeket,de már azokra sem emlékszem, a könyvekre pedig nem is gondoltam, hogy elolvassam. Jól fogalmaztok és a helyesírásotokkal semmi baj. A történet viszont engem nem fogott meg...és ez egyáltalán nem a ti hibátok, engem egyszerűen csak nem érdekel, de biztosan lesz még sok olyan olvasótok, akik rajonganak Harry és barátai kalandjaiért és ezért a szerelmes történetért, ami éppen készülőben van.

Pontozás: 10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése