kép elhalványodik

2014. január 18., szombat

#Kritika 56.

http://meeimo.blogspot.hu/

Without Shadow

Kinézet: A kinézettel nagy problémáim nincsenek. Kezdjük a fejléccel, ami tetszik, csak nem értem miért van az a háromszög, bár nem rontja szóval így is jól néz ki. A háttér is illik a kinézethez, de nagyon pixel-es. Ezen kéne javítani egy picit, mert így nagyon homályos. Az elrendezés jó és a menüpontok is tetszenek. A betűk stílusa, színe és mérete megfelelő.

Történet: A sztori egyedi és nem sablonos. A fogalmazásod szép, mindent kifejtesz és leírod részletesen a jeleneteket is. A helyesírásodban nem találtam hibát és a részek hosszúsága is megfelelő.
Ide írom azt is amit a trailer-ről gondolok: Az elején azt hittem egy ilyen szinte minden videóban megtalálható szöveg és történet van, ám mikor a felénél tartott elkezdődött az izgalom. Én őszintén némelyik képnél/gif-nél annyira megijedtem, hogy arra nincsenek szavak. Nem vagyok nyuszi, hogy fűtől, fától megrémülök, de azért néha olyan volt mintha valami horror előzetesét nézném. Ezért igazából csak gratulálni tudok..

9/10
Remélem megfogadod a tanácsaimat vagy csak egy részüket.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát :) a háttéren igyekszek akkor majd javítani vmit :) külön örülök, hogy tetszett a trailerem, sikerült elérnem a kívánt hatást.

    VálaszTörlés