kép elhalványodik

2014. január 3., péntek

#Lezárva! 2.

Sziasztok! Boldog Új Évet Mindenkinek! Remélem jól teltek az ünnepek!
Most viszont nem épp egy olyan bejegyzéssel érkeztem, aminek örülök.
A jelentkezés határideje tegnap zárult le és összesen egy, ismétlem EGY ember jelentkezett. Ez nagyon elkeserített, azt hittem nagyobb érdeklődés lesz, de úgy látszik tévedtem.
Azt viszont így már elárulom, hogy ha lett volna olyan jelentkező, akkor ő lett volna a szerkesztőtársunk. Így viszont maradunk ketten, mert egy jelentkezővel nem tudunk versenyt indítani.
Amúgy itt van a fejléc, amit Brigi Sztankovánszki küldött be:
Pár szó neked: Köszönöm, hogy fáradoztál a fejléc elkészítésével és sajnálom, hogy így alakult. Ugye mondtam, hogy legyen rajta Selena Gomez, hát ügyesen kijátszottál hisz csak a neve van ott, de azért még így is elfogadtam volna a jelentkezésed, hiszen kreatív voltál.



2 megjegyzés:

  1. Az volt ott, hogy Selena Gomez-NEK. Szerintem legközelebb érhetőbben írd ki. x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen azt írtam ki, hogy ,,És a mostani feladatnál az az egy kikötés van,hogy rajta kell lennie Selena Gomeznek" szerintem ez elég érthető hogy egy képnek kell szerepelnie Selenaról mivel előtte írtam,hogy bármilyen cím szerepelhet rajta..talán legközelebb figyelmesebben kellene elolvasnod a szöveget.Xx

      Törlés