kép elhalványodik

2014. január 13., hétfő

#Interjú 3.

Sziasztok! 3. interjúmat Laura Hunter-rel készítettem..

1.     Mióta írsz blogokat??
2012-be kezdtem a legeslegelső blog,de az még nem itt írtam.Az első blogom rémes volt ilyen hülye sablon volt.

 2.      Miért kezdtél el írni?
Nem tudom.Talán azért,mert így ki tudom írni magamból a fájdalmat vagy a boldogságot.:)

 3.      Mi inspirál egy- egy fejezet megírásához?
A barátaim,és persze az olvasóim,ha nincsenek olvasóim és barátaim akkor nem tudom mi csinálnék,de biztos rosszul érezném magam,és magamba esnék.

 4.      Függ a hangulatodtól egy rész hangulata?
Igen mondjuk,de amikor rosszul érzem magam akkor általában csak megnyitom a Wordot,és olyan történetet írok.

 5.      Szoktál a saját életedből kivenni részleteket illetve egy szereplőt úgy megformázni, hogy néhol  észrevehető legyen a Te tulajdonságod is?
A főszereplő tulajdonsága nagyba hasonlít az én tulajdonságaimhoz.Például a főszereplő is makacs,és én is az vagyok.A saját életemből részeket nem rakok bele magam találok ki valamit a saját életem külön áll ettől.

 6.      Egy bloghoz elengedhetetlen a hibátlan írás. Mivel vagy hogyan fejlesztetted a  helyesírásod?
Sokat olvasok.Az olvasásba megtanulsz helyesen fogalmazni,és írni.Persze én is szoktam véteni helyesírási hibát,de mindig javítok.Egyik nap néztem vissza a régi blogaim,és a legelső blogom rémisztő volt.Helyesírási hibákkal teli volt,de azóta változok.Fejlődöm.

 7.      Milyen fajta blogokat szeretsz írni és olvasni?
Olvasni a horrort szeretek vagy valamilyen jó krimit.Írni nem tudom olyan vegyes.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése