kép elhalványodik

2014. augusztus 5., kedd

Díj



Köszönet a díjért Andrea Ranocchia-nak!


Szabályok:
1.Írd ki kitől kaptad a díjat
2.Írj magadról 11 dolgot
3.Válaszolj 11 kérdésre
4.Írj 11 kérdést
5.Küldd tovább 11 embernek
Kármen B, 11 dolog rólam:
1.Sorozatfüggő vagyok!
2.Elhatároztam hogy halálom előtt még muszáj találkoznom Nolan Funk-kal!
3.A lila és a kék a kedvenc színem
4.Még csak most láttam Az éhezők viadalát, a második részt is, és imádom!
5.A példaképeim: Lea Michele és Danielle Peazer!
6.Épp ezt a zenét hallgatom!
7.Team Peeta Forever
8.Nagyon nem várom a sulit
9.Nehezemre esik olyan bloghoz fejlécet készíteni,aminek a témája engem nem köt le!
10.Barna a szemem.
11.Nagyon örülök ennek a díjnak!
Csákvári Alexandra, 11 dolog rólam:
1. Imádom a Vámpírnaplókat! <3
2.Van egy tesóm.
3. Zöld a szemem.
4. Utálom a sulit.
5. Szeretek filmeket nézni.
6. Directioner, Belieber és Wayer vagyok.
7. Szerintem nem vagyok annyira kegyetlen a kritikáknál.
8. Van egy Liam-es blogom is.
9. Nagyon sok poszterem van nagyon sok emberről, de főleg a One Direction-ről.
10. Imádom a színes körömlakkokat.
11. Kedvenc színem a lila, de szeretem az élénk színeket. :)
Kármen B válaszai:
1.Mit reggeliztél ma?
nem szoktam reggelizni
2.Hogy telt ma a napod?
kicsit fárasztóan
3.Hány éves vagy?
16
4.Holnapra mit tervezel?
Tihany, remélem jó idő lesz(ez attól függ hogy Szandra mikor válaszol a kérdésekre és teszi ki a díjat, Kármen Xx)
5.Hányadikba mész?
10.
6.Voltál már külföldön?
Fogjuk rá
7.Kedvenc süteményed/tortád?
nincs kedvenc
8.Mi a véleményed Louis Tomlinsonról?
Imádom őt!
9.Mi a zenei stílusod?
Az ég adta világon minden, bármit meghallgatok.
10.Voltál már Győrben?
Még nem.
11.-
Csákvári Alexandra válaszai:
1. Mit reggeliztél ma?
Szendvicset.
2. Hogy telt ma a napod?
Egész jól, bár kicsit álmos vagyok.
3. Hány éves vagy?
15.
4.Holnapra mit tervezel?
Jó lenne elmenni Tamásiba a mamámékkal.
5. Hányadikba mész?
10.
6. Voltál már külföldön?
Igen voltam már többször is.
7.Kedvenc süteményed/tortád?
Minden sütit imádok.
8. Mi a véleményed Louis Tomlinsonról?
Imádom.
9. Mi a zenei stílusod?
Mindent meghallgatok, de inkább a pop fele hajlok.
10.Voltál már Győrben?
Igen voltam már.
11.-
11 kérdés:
1.Szereted az American Horror Story-t?
2. Kedvenc színed?
3. Örülsz a díjnak?
4. Véleményed a One Directionról?
5. Kedvenc zeneszámod?
6. Írsz még ezen kívül blogot?
7. Kedvenc kajád?
8. Mit csinálsz még a nyár többi részében?
9. Voltál már Angliában?
10. Hol szeretnél élni, ha majd nagyobb leszel?
11. Ki a példaképed? 
11 blog,akiknek küldjük:
Sajnos nem tudunk mondani több blogot. Tényleg nagyon szépen köszönjük a díjat, igazán jól esett mind a kettőnk számára. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése