kép elhalványodik

2014. augusztus 19., kedd

#Játék

Sziasztok! Nem rég kaptam meghívást Sonja'-tól erre a játékra! Köszönöm a meghívást!
A játék szabálya pedig az, hogy írjuk le a Top 5 film/könyv női karakterünket!
Igazából nekem a sorrend mindig változó,mert nem igazán tudok dönteni, de a jelenlegi talán így néz ki.(Kép illusztráció nem kötelező)

5.Blair Waldorf (Gossip Girl)
Benne igazából a céltudatossága fogott meg, mondjuk mivel egy gazdag tini az Upper East Side-ról, akinek nem kell nélkülöznie semmit, elég könnyű elérni a céljait, hisz anyagias világban él. De lehet látni az érzelmi fejlődését, ahogy a szerelem végül fontosabb lesz neki mindennél, és a végén ezt már ő is belátja.






4.Rachel Berry (Glee)
Egy talpraesett és magabiztos lány, aki már a gimnáziumi éveiben tudja, hogy nagy sztár lesz belőle. Sokan nem hisznek benne és a túlzott magabiztossága néhány embernek már irritáló, de ő nem adja fel és végül New York-ba költözik, ahol minden álma valóra válik.







3.Katniss Everdeen (Éhezők viadala)
Már az a tette megfogott, hogy jelentkezett a testvére helyett a viadalra és a film során ezt még fokozta további tetteivel. A bátorsága és a kitartása irigylésre méltó. Végül pedig kész lett volna a halálba menekülni ahelyett, hogy saját kezével megöljön egy számára fontos személyt, szerintem nem is kell többet mondanom, hogy miért szeretem.






2.Callie Jacob (The Fosters)
Szörnyű sorsa ellenére képes erős maradni, azért hogy a testvérét megvédhesse. Mikor már minden jónak tűnik rátalál a szerelem csak épp egy rossz személyben, ezért inkább elmenekül, de nem a saját érdekében, mindig előnyben részesíti a szeretteit. Épp ez az, ami tetszik benne:az önzetlensége.


1.Hazel Grace Lancaster (Csillagainkban a hiba)
Az ő személyiségében minden megfogott. A kitartása,a bátorsága és ahogy megpróbálja megvédeni Augustus-t attól hogy szerelmes legyen belé. Egyszerűen imádom.




Nem tudom, hogy az probléma-e hogy sorozatokból is választottam,de én inkább sorozatos vagyok.
Akiknek küldöm:
Szandra
Jose
Kinga
Calissa


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése