kép elhalványodik

2014. augusztus 27., szerda

#Kritika 68.


Kinézet: Hát nem nagyon vagyok elragadtatva a látványtól.Nekem a fejléc egyáltalán nem tetszik, nem azt mondom hogy szörnyű,de nem is olyan jó. A képek körbevágásával nincs különösebb probléma,de még sem áll össze a kép. Túl nagy a szöveg a ''Blind'' talán kisebben jobban nézne ki. A betűszíneket pedig igazíthatnád a bloghoz, mivel az egész a barna színt tükrözi, a kék bejegyzés cím és a többi is lehetne barna. Én inkább azt ajánlom, hogy a modulokat egy oldalra helyezd el, hisz a chat is épphogy a sablonon belül van, és mivel nincs is olyan sok modul,ezért jobb lenne.A szereplőknél alkalmazhatnál rendezett képeket, úgy sokkal szebb lenne. Egy-két modul és Html-kód igazán feldobná a kinézetet,de persze csak mértékkel. 

Történet: Még csak az első rész van kint, szóval erről csak annyit mondanék hogy elmegy. Még nagyon az elején van a történet és talán a későbbiekben jó is lehet ha olyan irányba haladtok,de nekem úgy tűnik nem adtok bele mindent. Eléggé összecsapottnak tűnik. A helyesírás sem a legjobb,mert elkapkodjátok, szerintem ez lehet a probléma. Jobban le kellene írni, hogy mit érez Harry, annyi nem elég hogy ''jajj istenem elvesztettem ezt meg azt''. Én ezt egyáltalán nem tudtam átérezni, mert egyik pillanatban még a pasi szalad el előle a következő mondatban pedig már a férfi akarja megölni és megint Harry kerül fölénybe, ez túl sok. Amit ti leírtatok egy részbe azt talán még kettőbe is le lehetne, vagy legalább hosszabba. Attól mert a párbeszédeknél mindig kihagytok egy sort nem lesz hosszabb. Attól mert leírtok mindent részletesen még lehet csattanója a sztorinak, mint például az hogy megvakult. Ha nem szántok rá több időt és energiát, akkor fölösleges ezt folytatni.

Pontozás: 10/5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése