kép elhalványodik

2014. augusztus 17., vasárnap

Gif fejléc készítése

Sziasztok! Mivel néhányan érdeklődtetek a gif-es fejléc felől ezért gondoltam nem írom le mindenkinek egyesével, hanem inkább hozok egy bejegyzést! Igazából én ezt nem nevezném gif-es fejlécnek, mert ahogy én csinálom úgy nem egy Gif-fájlt kell belehelyezni,de ezt majd meglátjátok. Nah de kezdjük is!

1.lépés: Szerintem ez a képről látszik miután rányomtatok arra,hogy ''videóképkockák rétegekké'' ki fogja adni a tallózás lehetőségét, de ott NEM Gif-fájlt kell megadni, hanem egy videófájlt. Ha csak gif-ben van meg én annyit tettem, hogy megnyitottam a movie maker-t beraktam azt az egyetlen képet és elmentettem videóként. Nagyon egyszerű.

2.lépés: Ha pont csak a gif van benne a videóban, akkor csak az ''OK'' gombra kell nyomni de ha a videóban van akkor kitudjátok vágni azt a részletet.

3.lépés: Itt most több rétegre bontotta, de mivel nem akarunk egyesével itt éppen 60 vagy akár több réteggel dolgozni ezért csak rámegyünk a ''Kijelölés''-re aztán pedig az ''Összes réteg''-re így olyan mintha az összes réteg egy lenne. Miután ezt megtettük, át tudjuk helyezni a rétegeket ugyanúgy ahogy egy sima képet átraknánk és tudjuk méretezni, de radírozni már nem tudjuk sajnos.

4.lépés: Miután eldöntöttük hogy hol szeretnénk elhelyezni a gifet. Elkészítjük a fejlécet egy külön lapra, vagy akár már előtte is elkészíthetjük és akkor jobban fogjuk látni hogy hova is szeretnénk rakni a Gifet.

5.lépés: Én egy korábbi munkámat használom fel hozzá. Egyszerűen csak ráhelyezzük a fejlécet.

6.lépés: Leradírozzuk a gifről a fejlécet annyira amennyire szeretnénk hogy látszódjon, és ugyanazzal az összes réteg kijelölés módszerrel tudjuk hozzáigazítani a fejléchez persze ezt már az elhelyezésnél is meg lehet tenni, talán még jobb is ha ott tesszük.

7.lépés: Elmentésnél nem mindegy hogy mit választunk, ha csak simán beálltjuk hogy Gif attól még nem fog mozogni, ezért a ''Mentés web-re'' kell kattintani. Előtte viszont le kell húzni a réteget hogy kitöltse az egész hátteret, nem baj ha úgy aránytalan mert a következő lépésnél át lehet állítani!

8.lépés: Visszaméretezzük az eredeti formájába, elmentjük és már kész is!

És itt a végeredmény:

Remélem tudtam ezzel segíteni! Ha szeretnétek még ilyen bejegyzéseket akkor csak szóljatok! Ha tetszik pipáljatok és ha még nem iratkoztatok fel azt is megtehetitek! Mi nem bánnánk!:D Ha sikerül készítenetek fejlécet nyugodtan küldjétek el e-mailben, és akár ki is teszem a blogra!
Nem mellesleg! Szeretnénk FEJLÉCVERSENYT szervezni, ha érdekelne benneteket akkor kérlek írjatok chat-en vagy valahogy jelezzétek!
Köszönöm a figyelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése