kép elhalványodik

2014. augusztus 28., csütörtök

#Kritika 71.


Kinézet: Mikor megláttam Evan-t a fejlécen rögtön megtetszett,de talán csak miatta, szép de Lily kicsit nagy rajta. A moduloknál én a történetet raknám felülre és a feliratkozókat a chat alá vagy fölé, de inkább alá mivel a chat is szép úgy hogy egy gifet raktál bele. Ha már ''Fontos!'' a modul címe akkor lehetne feljebb is. Különösebb probléma nincs vele, jó hogy nem lóg bele egyik modul sem a fejlécbe, de az elrendezésükön változtatnod kellene.

Történet: A kinézet után olyan történetet vártam volna, amit abba sem bírok hagyni, de sajnos csalódás ért. Végig sem olvastam, elég volt a prológus. Nagyon tagoltan írsz és rengeteg hibád van. Nem csak helyesírási hanem toldalékolási és nagyon sok mindent elírsz. Ez talán figyelmetlenség vagy azt gondolod hogy úgy jól van, nem tudom. Amellett hogy rövidek a mondataid még szóismétlésed is rengeteg van! Ha a prológussal ennyi probléma van akkor mindegy hogy a későbbiekben a többi részt már jól írod, mert az az első amit elolvas az ember és talán amiatt fog elmenni a blogról. Szerintem túl sok mindent akartál egybesűríteni és még te sem vetted észre. Értem hogy ez egy fantasy, de számomra akkor is elég érdekes hogy éppenséggel pont így változott vámpírrá, nekem nem igazán tetszik, de biztosan van olyan akinek igen.

Pontozás: 10/7

Nem bántásnak szántam, egyik kritikámat sem annak szánom, és remélem nem sértettelek meg!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése