kép elhalványodik

2014. augusztus 26., kedd

#Kritika 66.




Kinézet: Nos a kinézet. Azt tudom mondani, hogy nagyon szép, de nekem túl sok. Ahogy látom neked is ez az új fajta design-od van és ezzel nincs is semmi baj, de szerintem a kevesebb néha több. A fejléced nagyon precíz és kidolgozott, de egyben ey kicsit túlzsúfolt és a főszereplő képén látni azt a feliratot, amit valószínűleg nem te tettél oda. Aztán a bejegyzésed eltakarja a címet, így csak annyit látni, hogy 'Ballad of the' és halványabban a 'Crowman' - t. Így is káprázatos a kinézet, de én azt javaslom, hogy készíts egy sokkal visszafogottabb, ám de sokat mondó fejlécet egy kicsit kisebb méretben. Engem nagyon zavar, hogy az egyik modul feljebb van, mint a bejegyzés legteteje, ezáltal belelóg a fejlécbe, amit a kép is mutat. Az jó viszont, hogy a színek összhangban vannak egymással és az elrendezésed is megfelelő. A betűk színe, típusa és mérte is jó, bár mikor valakitől idézel az illető nevét egy picit nagyobbra rakhatnád, hogy normálisan látszódjon. Ezzel nem azt mondtam, hogy legyen akkora, mint a többi, csak egy kicsivel nagyobb.

Történet: A sztorid igazán egyedi, sablonmentes és jó. Még nem találkoztam ehhez hasonlóval és tetszik, hogy nem egy átlagos családról szól, hanem egy nemes királyiról. Nagyon szépen fogalmazol és tényleg azt a hangulatot kelted az olvasókban, mintha egy másik korban lennének. Tehetséges vagy, és ha fenn tartod ezt a színvonalat nagyon jó blogod lesz. A helyesírásod is jó és egyetlen egy kivetni valóm van, hogy a Sir-t tudtommal i-vel kell írni, és nem pedig e-vel. Lehet, hogy direkt van így, én nem tudom csak gondoltam szólok.

9/10

Remélem nem bántottalak meg semmivel, és hogy tudtam segíteni neked. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése