kép elhalványodik

2014. augusztus 28., csütörtök

#Kritika 73.



It's me : Glóri


Kinézet: Nekem nem nagyon tetszik. Kezdeném a fejléccel, ami nem is akkora, mint egy megszokott fejléc. Számomra semmit sem mond el a történetről és a színe is furcsa, legalábbis egy idő után nagyon zavarta a szemem. A háttér színben nagyjából illik a kinézethez, de a mintája már annál kevésbé. Az elrendezés, nem rossz, de van néhány modul, ami nem jó helyen van. Én valahogy így képzelem el:
- Történetről ( Tudom nincs, de szerintem jó lenne, ha csinálnál egy ilyet.)
- Oldalak
- Közvélemény-kutatás
- Rendszeres olvasók
- Chat
- Összes oldalmegjelenítés, bár itt nem hoz ki semmit, szóval nem tudom, hogy kellene-e.
- Könyvborító
- Barátság *-*, bár ennek nem értem mi a funkciója. Jó lenne alá egy idézet vagy egy mondat, hogy el tudjuk dönteni minek is kell ez.
- Csere-bere
Aztán a bejegyzés háttere is ilyen kékes színű, ami nekem egyáltalán nem tetszik. A bejegyzéseid címének a betűtípusa nem formáz meg különféle betűket, ami így nem jó, szóval ezen sürgősen változtatnod kell. A bejegyzések sorrendje sem jó, mert már elolvastam két fejezetet és utána jön csak az, hogy szereplők. Szerintem kellene egy prológus, utána a szereplők és ezek után pedig a részek. Ugye van külön oldalad a kritikáidnak, így ezt nem kell bejegyzés formájában leírnod, elég ha csak menüpontban szerepel, mert aki kíváncsi rá az úgyis rá fog kattintani és ugyan ez van a 'Fejezetek' című ponttal is. A betűk színe és mérete jók, de ugye a címben a típus nem, amit már említettem néhány sorral feljebb. Összességében azt mondanám a kinézetről, hogy csinálj egy újat vagy rendelj akár az oldalról egy teljes design átalakítást, hogy jobban nézzen ki.

Történet: Egy egyszerű gimis blog. Szerintem egy kicsit sablonos, mert kis millió ilyen blog van a blogger világában, de mivel még nagyon az elején vagy nem tudom biztosra mondani. Én azt javasolnám, hogy tegyél bele egy kicsivel több váratlan fordulatot. A fogalmazásoddal nincs akkora baj, de néha tőmondatokban beszélsz, ami nem jó, mert kettő ilyet össze lehetne vonni egy kerek egésszé. Aztán, ha a szereplőknél leírod, hogy ki hogyan néz ki, milyen haj van stb, akkor a fejezetben nem kell újra ismertetni, mert egy idő után idegesítő, hogy folyton azzal van teli a rész plusz mindegyik bejegyzésed vége az, hogy elment aludni vagy elaludt a tv/olvasás közben. Próbálj úgy írni, hogy nem egy napot írsz le egy fejezetben és ne használj smile-t, mert egyszer-kétszer észrevettem, ami szerintem nagy hiba, mert egy regényben sincsenek mosolygós vagy szomorú fejek. Én személy szerint nagyon hiányolom a prológust, mert így nem nagyon tudunk meg semmit az előzményekről. Aztán én azt hittem, hogy az előszóban el mondasz néhány infót vagy valami, de ehelyett kemény 4 rövid mondatocskát találtam, amiknek teljesen felesleges volt egy egész bejegyzést létrehozni. A helyesírásoddal nincs komolyabb probléma, de egy kicsivel lehetnének hosszabbak a részek.

5/10

Remélem nem bántottalak meg semmivel, és hogy tudtam segíteni neked.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése