kép elhalványodik

2014. augusztus 18., hétfő

Photoshop letöltése és telepítése

Sziasztok! Mivel érkezett pár kérés ebben a témában gondoltam írok ehhez is egy bejegyzést.
Viszont csalódott vagyok a Gif fejléces bejegyzés miatt. Nem értem mi nem tetszett rajta néhány embernek. Ha hiszitek, ha nem rengeteget dolgoztam azon hogy ez sikerüljön és nekem magamtól kellett rájönnöm, nektek pedig egyből leírtam. Talán mi is értékelnénk azt hogy a munkánkért cserébe annyival megháláljátok hogy kommenteltek hogy köszönitek vagy a ''tetszik''-re pipáltok. Elhihetitek hogy ezt nem magamnak csinálom,hanem hogy nektek segítsek.

Itt van egy link ahol letölthetitek az Adobe Photoshop CS6-ot:  Photoshop CS6 
De figyeljetek, mert ehhez torrent szükséges!

És itt van két videó, aminek segítségével letölthetitek és telepíthetitek:


Ha valamit nem értetek nyugodtan írjatok kommentet vagy e-mailt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése