kép elhalványodik

2014. augusztus 1., péntek

#Kritika 61.


Hello husik! Amint látszik visszatértem én is a blogvilágba és el is kezdtem munkálkodni. Most egy kritikával szolgálok nektek vagyis inkább Katherine Styles-nak. Nyugodtan nézzetek körül a rendelések között és a további oldalakon is. :)



So c'mon baby be with me so happily

So c'mon baby be with me so happily


Kinézet: Kezdeném is a fejléccel. Nagyon szépen kidolgozott munka, látszik rajta, hogy nem egy összedobált kép. Egyetlen egy kisebb gond van vele, hogy a 'Happily' felirat eltakarja egy kicsit a többit. Ez nem akkora hiba, csak gondoltam megjegyzem. Aztán a háttér, ami egyszerű, de nagyszerű. Nincs túl cifrázva, mégis illik a fejléchez is és az egész blog kinézetéhez. Az elrendezés jó, bár a blogarchívumot feljebb raknám és a gif-ek helyett rendezett képeket tennék ki a modulsávba. Nem tudom, hogy ide tartozik-e, de én ide fogom írni, hogy a fejezet címe nagyon zavaró így, hogy ekkora betűkkel van írva. Inkább így írd:
 "10. rész - Vihar" vagy "10. rész Vihar" esetleg "Vihar 10.rész" . Én csak azért mondtam ezeket, mert így sokkal jobban néznek és telefonról sem lesz furcsa, amikor a megismerkedés-t úgy írja, hogy megismerked és. Minden más rendben és a betűk stílusa, típusa és színe is megfelelő.

Történet: Igazán érdekes. Nem egy tipikus történet, amivel annyiszor találkozok, hogy már meg sem tudom számolni. Nekem tetszik az alapsztori, bár kicsit hosszabb fejezeteket kéne írnod, hogy az olvasó teljes mértékben bele tudja élni magát a főszereplő helyébe. A fogalmazásod nem olyan rossz, de van még mit csiszolni. Például az első fejezetben számtalanszor ismételted meg, hogy ruha. Ez nagyon kitűnt, de ahogy írtad tovább a részeket láttam a fejlődésed, bár még mindig vannak szóismétléseid. Javaslom próbálj meg magadtól valami szinonimát találni az adott szóra vagy keress rá a szinonima szótárban.  Néha néha előfordult, hogy nem fejezted be a mondatot, ami egy kicsit érdekes volt, de persze mindenki követ el apró hibákat, viszont erre nagyon oda kellene figyelned. Ami még említésre méltó, hogy egy hosszabb mondatot eldarabolsz és tő mondatokban írsz. Egyszer-kétszer tényleg kellenek a tőmondatok, de sokkal szebb és olvashatóbb, ha egy jól megformázott, értelmes, hosszabb terjedelmű mondatban fejezed ki magad. 

7/10

Remélem mindent leírtam, amit szerettem volna, és hogy tudtam segíteni neked. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése