kép elhalványodik

2014. augusztus 11., hétfő

#Kritika 62.

Magamat látom benned



Kinézet: A fejléced tetszik, bár a kislány arcába nem raktam volna ilyen erősen azokat növényeket. ( Bocsi, de nem tudom eldönteni, hogy mi az.  Ettől eltekintve igazán szép és kidolgozott az egész. A háttér egyáltalán nem jó, mert csak egy részét fedi be, ezért az egyik oldalon nem is minta van, hanem egy egyszínű bordós-barnás szín. Azt javaslom, hogy vagy állítsd be úgy, hogy teljesen jól mutasson vagy keress egy másik odaillő színt/képet. Az elrendezésben én a 'linkek' és a 'rövid tartalom' modult cserélném ki. A többi úgy gondolom rendben.

Történet: Egyedi, nem sablonos és magyar. Ezek jellemeznék legjobban a blogod. A magyart azért írtam oda, hiszen nem egy tipikus 'Londonban vagyunk'. Nekem nagyon tetszik az egész, ami máris egy jó pont. A fogalmazásod is jó, bár vannak szó ismétléseid és néha egy mondatot több részre emiatt pedig egy kötőszóval kezded a mondatot, ami nem szép. Néha-néha tényleg van kivétel, de az esetek nagyobb részében nem 'szabad'. A helyesírásod is megfelelő, viszont volt néhány mondat, ami eléggé értelmetlen vagy legalábbis nem így kellett volna megfogalmazni.
Ahogy te írod:
Lola nem válaszolt csak sarkon fordulva elindult, futva, el tőlem. 
Ahogy én írnám:
Lola nem válaszolt, csak sarkon fordult és futva elindult tőlem.

8/10

Remélem tudtam segíteni, és hogy megfogadod a tanácsaimat!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése